Skaitmeninė rinkodara skiriasi nuo tiesioginės rinkodaros tuom, jog rezultatai dažnai gali būti labai tiksliai apibrėžiami. Statistika, gaunama iš reklamos platformų yra ganėtinai tiksli, o reklaminių kampanijų rezultatus galima tiksliai išmatuoti skaičiais. Taip pat mokamos reklamos platformų algoritmai turi savybę ieškoti vartotojų, kurie potencialiai galėtų atlikti tam tikrus veiksmus (pavyzdžiui, paspausti ant Jūsų reklamos, parašyti Jums žinutę, paspausti ant tam tikro mygtuko Jūsų svetainėje, atlikti pirkimą ir pan.). Žinodami svarbiausių svetainės veiksmų grandinę, kuri tęsiasi iki galutinio rezultato, kurį išsikėlęs verslas (pavyzdžiui, paslaugos pirkimas, produkto įsigijimas ir pan.), galime puikiai išnaudoti reklamos platformų algoritmus. Reklamines kampanijas optimizuodami konversijoms, turime galimybę daugiau parduoti ir dažnai už mažesnius reklamos kaštus, nes kuo reklama geresnė, tuo ji pigesnė.
Naudodamiesi duomenimis paremta („data-driven“, „performance“) marketingo strategija, galime padidinti skaitmeninės rinkodaros generuojamų konversijų rodiklius ir padėti Jums parduoti daugiau.