Skaitmeninės rinkodaros strategija

Ką veikiam » Skaitmeninė rinkodara » Skaitmeninės rinkodaros strategija

Šiuo metu aktyviai veikiantis socialinių medijų, interneto svetainių, platformų tinklas suteikia plačias galimybes verslams pozicionuoti savo produktus, paslaugas bei aktyviai pardavinėti internetinėje erdvėje. Visgi, nesudėtinga pasiklysti interneto pinklėse ir išnaudoti reklamos biudžetą neefektyvioms priemonėms.

Kiekvienam verslui svarbu pažinti savo auditoriją ir pasirinkti tinkamus reklamos kelius bei strategiją. Siekdami gauti geriausią rezultatą, naudojame vartotojų tunelio (piltuvėlio) principą, kuriuo išgryniname skirtingas auditorijas ir pasiūlome reklamos kanalus, kuriais galima pasiekti atitinkamas auditorijas.

Skaitmeninės rinkodaros strategija ir auditas

Rengiame ir audituojame skaitmeninės rinkodaros strategijas. Kruopščiai parenkame tik efektyviausias priemones, kurios galėtų pagerinti Jūsų verslo rezultatus. Mūsų skaitmeninės rinkodaros strategijos kūrimo procesas:

  • Išsikeliame verslo tikslus, kuriuos norime pasiekti skaitmeninės rinkodaros pagalba.
  • Išanalizuojame verslą bei rinką.
  • Nustatome priemones, kurios būtų tinkamiausios pasiekti išsikeltus tikslus.
  • Sudarome vartotojo kelio / pardavimų tunelio vizualizaciją.
  • Sudarome reklaminių žinučių, jų dažnumo bei reklamos biudžeto paskirstymo planą.
  • Nustatome rezultatų matavimo rodiklius.

Galime padėti parengti arba peržiūrėti Jūsų reklamos strategiją ir pasiūlyti geriausiai Jūsų tikslus atitinkantį sprendimą.