fbpx

Vartotojų stebėsenos įrankių diegimas

Ką veikiam » Skaitmeninė rinkodara » Vartotojų stebėsenos įrankių diegimas
analytics diegimas

Skaitmeninė rinkodara yra pranaši tuom, jog galima tiksliai išmatuoti vartotojų srautus, kurie naršo svetainėje, pamato ar domisi reklama. Dėka šių galimybių, mes galime matuoti labai daug parametrų atitinkamose auditorijose, taip pat stebėti kokius veiksmus internetinėje svetainėje atlieka besilankantys vartotojai.

Vienas iš pagrindinių vartotojo stebėsenos įrankių internetinėje svetainėje – “Google Analytics” (trump. GA). GA bene daugiausiai duomenų pateikianti vartotojų stebėsenos platforma, kurios galimybės yra labai plačios. Čia galima stebėti kiek žmonių ir kokiuose vidiniuose puslapiuose lankosi, pagal kokius raktažodžius ar iš kokių šaltinių vartotojas ateina, kiek praleidžia laiko, kokie yra jo demografiniai rodikliai, naršyklė, prietaisas iš kurio naršo, taip pat stebėti jo žingsnius iki tam tikrų konversijų, pirkimų ir pan. Tai yra pagrindinis ir daugiausiai galimybių turintis vartotojų stebėsenos įrankis.

Taip pat yra daug kitų pagalbinių įrankių, skirtų fiksuoti tam tikrus veiksmus ar gauti kitokius duomenis apie vartotojo naršymą svetainėje. Vienas iš jų – Google Tag Manager (trump. GTM). GTM leidžia fiksuoti daug įvairių veiksmų, kuriuos atlieka vartotojas (pavyzdžiui, paspaudimas ant spec. mygtuko, el. pašto, teksto ar kt.). Šiuos įvykius, sukurtus GTM, galima susieti su Google Analytics ir naudoti kaip atitinkamas konversijas reklamos rezultatams gerinti.

Siekiant gerinti internetinės svetainės ar nukreipimo puslapio (angl. Landing Page) kokybę, yra sukurti įrankiai, skirti vartotojų paspaudimų žemėlapiams (angl. Heatmap) matuoti. Šis įrankis leidžia stebėti kaip svetainės lankytojai dažnai spaudžia ant įvairių vietų svetainėje bei kiek procentaliai turinio peržiūri kiekviename puslapyje (dar vadinama “Scrollmap”). Taip pat yra galimybė filmuoti vartotojo sesiją internetinėje svetainėje. Galima peržiūrėti video įrašus, ką vartotojas daro Jūsų svetainėje.

Galime Jums padėti įdiegti vartotojų stebėsenos įrankius ir sukonfigūruoti įvairių rodiklių, konversijų matavimo ataskaitas. Teikiame šias paslaugas:

  • Google Analytics vartotojų stebėsenos diegimas.
  • Google Tag Manager diegimas ir įvairių veiksmų, paspaudimų, konversijų registravimo konfigūravimas.
  • Įvairių platformo „Retarget” kodo diegimas.
  • Heatmap, Scrollmap, video įrašų stebėsenos įrankių diegimas.
  • Google Data Studio reklamos rezultatų ataskaitų automatinio atvaizdavimo įrankio diegimas ir konfigūracija.